Elefánt a porcelánboltban

Betekintésnyújtás (többé-kevésbé) egy porcelánboltba, ahol elefánt ténfereg...

Friss topikok

Linkblog

Sötét napok

2007.08.13. 13:55 | Alf_Stokes | Szólj hozzá!

Pár napja nem írtam ide, van ilyen. Semmi affinitás, ellenben fejfájás ezerrel. Ma már fájdalomcsillapítót sem vettem be, múlt héten sem hatott már, akkor meg minek. Élmények voltak, sajnos negatívak. Szopás szerint. Csajozáshoz nem értek. Ezt nyomatékosította a múlt hét második fele. Jó, nem értek hozzá, de miért kell ezt újra és újra megtapasztalnom. A történetem arról szól, hogy találkoztam egy lánnyal. Több alkalommal is. Barátok vagyunk, vagy valami ilyesmi. Mondjuk úgy, barátilag találkoztunk. Gondoltam, hogy talán lehetne nyitni az egyéb dolgok felé. Naív voltam. Ismét. Be kéne már látni, ami nem megy, azt nincs értelme erőltetni. Volt fizikatanárom mondta ezt mindig a hőn szeretett tantárgyával szemben ellenálásba ütköző csajoknak. "Nem megy, ne is erőltessed." Hallgatni kellett volna az öreg Dexterre. Elmegyek szórakozni valakivel, aki történetesen az ellenkező nemet képviseli, összetalálkozunk egy közös ismerősünkkel és az ő baráti társaságával. Véletlenül. Ahelyett, hogy én tudnék közelebb kerülni hozzá, intim viszonyba keveredik a baráti társaság egyik férfi tagjával, aki mellesleg stabil kapcsolatban él. Szánalom virágai bontogatják szirmaikat ismét. Legalább jól kipicsáztam magam reggelre. Mondjuk úgy is néztem ki hajnalban, ahogy éreztem magam. Szétcsúszás, alpári taplóság, általános gyűlölet a világgal szemben, mindez a másnap terméke. Szarul éreztem magam. Nincs mentségem, én szúrtam el, megint olyasmit akartam, amihez kevés vagyok. Legalább ne érezném ugyanazt az ürességet minden egyes alkalommal immár "x" éve. Igazán könnyedén viselhetném az ilyen esteket, annyiszor előfordult már. Nehezen megy, nagyon nehezen megy. Utálom újra és újra átélni. Pár nap önmarcangolás, közepes mennyiségű alkohol átlendít rajta. Legalább a receptet ismerem már. Ormányon b***tam magam ismét....
És miért sötét napok a mai íromány címe? Mert ilyenkor mindent sötétebben látok. Megnyugtatom a nyájas olvasót (ha egyáltalán van ilyen), hogy 2 nap múlva minden OK lesz újra.

A bejegyzés trackback címe:

https://alfredstokes.blog.hu/api/trackback/id/tr24138892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása